Hieronder leggen we uit hoe de garantie op een aankoop en eventueel onstane klachten door ons worden behandeld.

•    Wat is de garantie termijn op een besteld artikel?
Je hebt een wettelijke garantie van 6 maanden, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Daarom willen we je vragen,
om bij het constateren van een garantie kwestie, dit direct bij ons kenbaar te maken via de email : info@spaansejurk.nl , het
contactformulier of per telefoon.
Wanneer je twijfelt of er nog garantie op het product zit, kun je altijd contact met ons opnemen, dan kunnen we dit in overleg bekijken.


•    Ik heb een defect artikel / artikel met een fout ontvangen en/of er mist een onderdeel van het product, wat voor actie moet ik ondernemen?
Heb je een artikel ontvangen dat defect is of niet in goede staat? Meld dit dan zo snel mogelijk via onze klantenservice. Om de klacht te kunnen behandelen/beoordelen vragen wij je ons een foto te mailen van het artikel. Deze foto gebruiken wij ter beoordeling en voor verdere klacht afhandeling met onze leverancier. Als de klacht gegrond is zullen wij het artikel zo spoedig mogelijk kosteloos voor je omruilen of je kosteloos een nieuw artikel toesturen.

•    Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat voor actie moet ik ondernemen?
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan zo snel mogelijk via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo snel mogelijk omruilen voor het juiste artikel!

•    Ik heb een artikel dat defect is geraakt gedurende de garantie periode, wat voor actie moet ik ondernemen? Heb je een artikel bij Spaansejurk Nederland gekocht dat binnen de garantie periode kapot gaat ? Meld dit dan via onze klantenservice. Vermeld hierbij het ordernummer, om welk artikel het gaat en wat de klacht is. Gaat het om een beschadigd product dan ontvangen wij graag een duidelijke foto per email van het product met de beschadigingen, zodat we kunnen zien wat je bedoelt. Jouw klacht met foto kunnen wij dan ook doorsturen naar onze leverancier / fabrikant / groothandel. De ontvangen orderbevestiging per mail (met pdf factuur) is geldig als garantiebewijs, dit is tevens jouw aankoopbewijs. Deze dienen bewaard te worden tot dat de garantieperiode verstreken is.
Bij een gegronde klacht ontvang je uiteraard van ons kosteloos een nieuw product. 
We gaan er altijd vanuit dat als je een klacht hebt, deze gegrond is.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:


- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage, gebruiksschade
- Verkleuring door zonlicht

•    Ik heb een klacht, wat voor actie moet ik ondernemen? Heb je een klacht? Geef dit dan door via onze  klantenservice.


•    Hoe snel ontvang ik een reactie op een klacht?
Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur bereikbaar per telefoon, of email, om vragen en klachten met je te bespreken. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden per email, dan ontvang je hierop op werkdagen binnen 24 uur een reactie.

Voor meer informatie betreffende je klacht over een product welke je online hebt gekocht verwijzen wij je door naar het Europees platform ODR.

Aanbieding

© 2008 - 2017 Spaansejurk Nederland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel